19.58

        

Två bilder från Göteborg!

J
ag har märkt att skriva blogg är egentligen ingeting för mig, att komma på att skriva om något varje gång (helst intressant också) är ganska svårt. Men nu är det ju så att jag började skriva för att jag sedan skulle fortsätta när jag väl kommit över till USA. Och därför kommer jag att fortsätta, vare sig det är intressant eller ointressant!

Man börjar faktiskt redan nu känna att det närmar sig, när man pratar med folk och berättar när man ska åka så säger de nästan alltid - oh, så snart. Och när man nu t ex kollar på tv, så kommer det fram att det ska visas ett nytt avsnitt på det programet den 14 september, jamen jag ska ju åka 2 veckor efter där! Men nu ska jag iaf njuta av tiden som jag har kvar här i Sverige, njuta av att jobba på ICA. Det är faktiskt härligt att komma till jobbet nu nästan var dag, men det kanske är för att man vet att man inte ska jobba så jätte länge kvar där. Men iaf, jag trivs där och det har varit ett riktigt bra jobb med riktigt härliga arbetskompisar.

Längtar även till Stockholm, som Mikael och jag ska åka till i slutet på augusti. Jag blev så fäst vid huvudstaden när jag var där sist och skaffade visumet, så att vi beställde en resa dit. Kanske är för att man inte är där så ofta, så är det kul att hitta på nåt nytt.

Nu ska jag gå en runda, känns som jag behöver lite luft efter att jobbat länge idag.

m





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0