20.16

Det var ett tag sedan jag skrev nu, dagarna går förbi en så himla snabbt så man hinner knappt göra nåt, inte ens skriva  ett litet blogginlägg.
Nu har jag haft mina 2 semester veckor, och jag kan inte säga att jag längtar tillbaka till att sitta i kassan. Jag kan säga er att det är mycket skönare att vara hemma, och ibland inte göra nåt alls.
Denna veckan har varit ganska hektisk, har gått otroligt snabbt. I tisdags åkte jag och mamma till Göteborg, körde upp. På vägen tog vi Ullared, och det är så otroligt roligt att gå där och även att köpa lite. Jag åkte inte ifrån där tomhänt, de roligaste sakerna jag köpte var nog en USA mönstrad kudde, och en riktigt stor manchester kudde.
I Göteborg så var vi på Liseberg på onsdagen, och shoppade på torsdagen, och inte lite iheller : ) Tänkte lägga upp lite bilder senare, eftersom jag inte lagt in bilderna på datorn  än.

Idag var det den stora dagen, dagen då jag skulle skypa med värdfamiljen! Och gud vad jag var nervös, även om det känns som att man känner dem ganska bra så blir man ändå så himla nervig varje gång. Men kul var det, första gången som jag såg dem live. Och jag kan inte sluta tänka på hur otroligt söta flickorna är, och hur trevliga föräldrarna är. Jag ser verkligen fram emot resan, och vill åka nu! Den 28 september känns verkligen långt borta nu, men veckorna går riktigt snabbt. Och jag uppskattar verkligen tiden som jag har här hemma nu, men nära och kära.

Nu ska iväg på en ICA fest, tillsammans med jobb kompisar då såklart. Ska bli kul att träffa dem utanför ICAs väggar!

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0