12.46

Igår blev ambassad pappret på internet äntligen klart, efter många om och men. Jag snodde min brors dator, och då fungerade allt helt plötsligt, hade hade säkert någon inställning på sin dator som jag inte har. Men nu är det bara några få uppgifter kvar på de andra papperna som ska bli klara, så jag känner mig effektiv.
Nu sitter jag och väntar och hoppas på att en avi ska komma med posten, så att jag kan hämta de böcker som jag beställde i helgen. En Astrid Lindgren bok på engelska till minstingen, sen en annan bok som jag såg att en annan bloggare hade köpt "101 saker man bör veta hur man gör". Där ska stå alla praktiska saker man kan tänkas behöva, plus boken "7 olika sorters kakor" fast på engelska! Det kan vara kul att ha svenska recept på engelska så att barnen kan hjälpa till..

Angående Turkiet - resan, så blir det ingen, tyvärr. Men vi har bestämt att vi ska göra något annat kul istället, här i Sverige eller i närheten så att jag slipper gå och oroa mig hela tiden.

Nu ska jag sticka till jobbet, till stängning. Sen ska jag till A som fyller 20 år idag! : )

m

Kommentarer
Postat av: Emma

Det stämmer alldeles riktigt i att jag skall åka den 28 september:). Jag åker från Landvetter, varifrån åker du?

Ja, jag skall till Stockholm på fredag jag med! :) hah, hur går det för dig med dina papper?

Kram

2009-07-11 @ 17:58:46
URL: http://Birken.devote.se
Postat av: Evelina

Hej! :)

Vart beställde du dina böcker? Letar också efter böcker som kan vara roliga att ge till värdfamiljen! :)

2009-07-22 @ 10:22:09
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0