17.25

Sitter här och lyssnar (och riktigt tycker om) Michael Jackson Hits, vilket jag inte tidigare har gjort. Har börjat uppskatta hans musik nu mer efter hans död, men det är ju som de säger att man uppskattar deras verk mer efter deras bortgång. Vilket är helt hysteriskt, han om någon skulle verkligen behövt veta hur mycket hans musik är uppskattad. Men men, alla hans lugna låtar diggar jag.

Idag är jag egentligen helt slut, igår följde jag, min mamma och Mikael min släkt på en kust runda. Bilandes ner till Tomelilla, Simrishamn, Kåseberga och Ystad! Jag kände verkligen att vi behövde göra nåt så att vi kunde känna att sommaren verkligen är här, och igår var det verkligen toppen väder också. Riktigt nöjd med dagen, och fick umgås mycket med min moster och min ursöta kusin T!

Igår fick jag ett nytt mail från familjen P, känns alltid lika kul när man tar upp sin mail och ser att man fått ett mail ifrån dem!På detta stod det inte så mycket, utan hon berättade mer om hur deras helg hade varit, och hon gav förslag till att vi skulle skypa nästa helg. Så det är tur att det ändå är ett tag till, så att jag hinner förbereda mig för nervös kommer jag att bli! Men också himla kul, att se dem live..

Här kommer ett par bilder från gårdagens bravader,


              


m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0