18.14

Idag har dagen bestått av jobb, började redan klockan 07.45 vilket är lite för tidigt för mig men sen slutade jag ju 14 så det var precis lagom :)
På au pair fronten händer det ingeting, har inte hört ifrån familjen på ett tag så jag undrar om de är på semester eller varför det inte har svarat på mitt mail. Jag kan ju tänka mig att det händer ganska mycket där över nu i sommar, men man borde iallafall ha tid över att svara på ett litet mail. Men jag får se om det kommer snart, hoppas.
I övermorgon, fredag ska jag åka till Stockholm till ambassaden. Jag är inte ett dugg nervös över själva besöket på ambassaden, jag är bara nervös över hur jag ska klara mig själv i Stockholm. Jag ska ta flyget från Sturup kl 6.45 till Bromma, sen ska jag ta mig därifrån och sedan till ambassaden. Jag har skaffat mig lite kartor, och frågat runt lite så jag tror att när jag väl är där så kommer det gå bra. Annars så kan man faktiskt bara fråga nån! Alla papper, kuvert och pass är klara så det känns bra. Känns som att jag kommer vara ganska trött när jag kommer till Sturup på kvällen vid 22!

Jag har läst många bloggar, och bloggare som skriver att de ska köpa nya datorer att ta med nu till USA. Därför tänkte jag bara slänga upp en bild på den dator som jag köpte nyligen, som jag verkligen rekommenderar!

Dell mini 10, lätt och smidig. Precis vad man vill ha när man ska ta med den till USA.

Jag köpte även en Ipod Touch nyligen, som är skit bra att ta med. Man kan ladda det med mycket musik, använda internet, kalender, allt! Så nu säljer jag min Ipod Nano 4 GB, säg till om ni är sugna, den är i riktigt bra skick.



m

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej hej :)



Jag ska också till ambassaden imorgon kl 10 vi ses säkert :) Kram

2009-07-16 @ 10:22:36
URL: http://aamandaaupair.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hejsan :)

Jag tänkte oxå flyta till Bromma när ja ska upp till Stckholm, från Sturup. Hur tog du dig från Bromma till Stockholm -> Ambassaden ? Tacksam för svar =)

2009-07-21 @ 18:11:43
URL: http://metrobloggen.se/yassse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0