20.36

Här sitter jag och lyssnar på riktigt bra musik, pinsamt att säga att det faktiskt är Mix Megapol jag lyssnar på. Men de har tydligen väldigt bra musik nu på fredags kvällen, blandad gammal musik precis min smak.
Denna veckan har jag försökt att umgås så mycket som möjligt med min lill kusin, eftersom han inte är nere så mycket så är det extra kul när han väl kommer. Och jag måste bara få visa en bild på honom som jag tog häromdagen,är han
inte för söt..



Idag var jag inne i Malmö city och shoppade Lite, började inne på cervera och tänkte att jag kunde passa på att köpa lite presenter till Värdfamiljen, känns som att jag är väldigt tidig med det men eftersom jag hittade det jag ville köpa så varför inte köpa det då. Så det blev en jätte fin ljushållare från Kosta Boda till värdmamman, och ett Lasse Åberg glas till värdpappan. Tidigare så har jag skickat efter, som jag tror de flesta au pairer har gjort, en Pippi Långstrump bok på engelska och 7 sorters kakor även den på engelska! Så har jag bara några presenter till barnen till, vilket jag vet kommer bli riktigt svårt att komma på.

      

m

Kommentarer
Postat av: Denise Neal

Hejsan, jag undrar vad du har köpt dom engelska böckerna? Har letat men ej hittat:/

2009-08-14 @ 09:21:18
Postat av: Anonym

Jag köpte de på Adlibris!

2009-08-20 @ 10:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0