00.02

Klockan är 23 igen, och här kommer ett nytt inlägg!

Hm, vad har hänt på sistone.
Jag börjar längta mer och mer till USA nu, och inte bara USA utan även till att komma till familjen. Och få träffa alla, få komma till ett nytt ställe, nästan allt längtar jag till. Har börjat ångra mig lite att jag inte åker tidigare, men det är bara så jag känner nu, jag vet att jag valde september för en anledning. Ville spendera sommaren här, hinna göra allt jag vill göra tillsammans med nära.
Men när USA väl kommer, då kommer jag att vara redo.
Pratade med värdfamiljen nu i veckan och vi bestämde oss för att Skypa snart, det känns som om det är dags för det snart igen. Pratade med familjen i telefon då i början, och efter det kändes det som att när man väl har pratat det första (nervösa) gången så kommer de kommande gångerna att vara enkla. Men nu när man inte pratar på ett tag, så kommer det att bli samma (nervösa) samtal igen. Men jag ser fortfarande fram emot det!

Annars, livet förutom au pair drömmen, så har jag semester nu. Började idag, och har 2 veckor ledigt framför mig. Känns som att det är väl behövt, och jag ser verkligen fram emot det.
Ska åka till Stockholm igen i augusti tillsammans med min pojkvän, jag blev helt frälst i huvudstaden när jag var där förra fredagen. Så jag ser fram emot 3 härliga dagar där, förhoppningsvis fina dagar. Just nu är vädret en riktig besvikelse, känns som att sommaren inte riktigt har kommit än men det är bara att hålla tummarna på att det kommer snart iallafall.

Dags att sova, natti.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0