23.34

Tänkte bara sätta in några bilder från min USA resa förra sommaren, till Seattle. Dessutom kanske det är kul att sätta ett ansikte på den som skriver denna bloggen : )

Det var då alla tankar kring att resa tillbaka startade, allting var ju som på film! Det kändes som om man hade varit där tidigare, allt var så annorlunda. Människorna, affärerna, gatorna, husen och allt! Man ville bara dit igen, vilket jag ska om 76 dagar!



Fotokollage som jag skickade tillsammans med ansökningarna till familjen!








Kommentarer
Postat av: Amy

Seattle om ca 1 månad är det som gäller för min del, bilderna ser asfina ut :D

2009-07-15 @ 23:15:42
URL: http://amydee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0