23.57

GUD VAD ALLT VÄRKER!Fötterna ska vi inte ens tala om, efter att ha gått i Stockholm ett x antal timmat så är tårna svullna som bara den. Men gud vilken dag, den har gått otroligt snabbt. Allting har gått som planerat, kom till Bromma i god tid imorse. Kom alldeles för tidigt till Ambassade, men den gjorde ingenting eftersom jag ändå kom in där tidigare. Och precis som alla andra säger, det är Ingenting. Absolut ingenting att vara ens nervös över, det hela gick på några minuter och "intervjun" var väldigt lättsam.
Träffade några tjejer på ambassaden som jag hade tur att kunna hänga med efteråt, annars hade det inte varit helt säkert att jag hittat rätt. Vi hann iaf till det tidigare mötet redan kl 10.30 på CC, väldigt nyttigt. Bra information, och trevligt att höra hur alla andra tänker kring den här upplevelsen.
Så, sedan c. 13.30 har vi gått på stan så gissa om man har gått mycket. Men det var det helt klart värt, eftersom jag inte har varit där sedan jag var 7 år. Alla affär, och allt annat är så mycket bättre och så mycket större än vad det är här nere. Innan har jag inte tänkt så högt om Stockholm, men den åsikten är ändrad. Jag vill åka upp dit igen nu i sommar, man hann ju inte gå och se allt.                                                Stockholm rekommenderar jag! : )


FontänenPlattan


m

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan ta en titt hos mig, har du frågor? fråga på! lycka till.

2009-07-22 @ 21:26:39
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0